به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

از نبودن های آقایت چه می دانی¿ (4)

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ق.ظ | بازدید: ۲۲۶۶ | دسته بندی: علما و بزرگان

می دانی چرا نیست

نقش تو چیست

?

بعضی وقت‌ها ممکن است ملائکه به برخی از کسانی که تکی می‌روند به امام زمان(عج) ابراز ولایتمداری می‌کنند، و حاضر نیستن وظایف اجتماعی خود را عمل کنند بگویند: «تو انبانۀ خودخواهی هستی که برای کسی غیر از حضرت فداکاری نمی‌کنی و حاضر نیستی برای مؤمنین ایثار کنی، و با ولایتمداران هم‌یاری نمی‌کنی؛ بیجا می‌کنی که می‌گویی می‌خواهم فدای ایشان بشوم!»

+پاورقی:

از مهم ترین دعاها، دعای فرج امام زمان(ع) است. همة مشکلات مردم و حکومت ها از غیبت آن حضرت است. برای رفع مشکلات اجتماعی و حوائج مردم باید همان طوری دعا کرد که انسان برای رفع مشکل خودش دعا می کند. دعا اگر دعا باشد تأثیر خواهد کرد».

دعا برای تعجیل فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نه تنها از محبت، عشق و علاقه دعا کننده به حضرت مهدی (علیه السلام) حکایت می کند که عملی انسانی و کاملا وجدانی است. عدالت طلبی، ظلم ستیزی و روحیه ی نوع دوستی ایجاب می کند که یک انسان مسلمان برای رهایی همه ی بشریت از عبودیت شیطان ها و ظلم ستمگران لحظه شماری کند و با دعا برای ظهور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای تسریع و جلو افتادن این امر تلاش کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
reihaneh javan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی