به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

برخی از فیلم‌ها و بازی‌هایی که علیه مهدویت ساخته شده است؟

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ب.ظ | بازدید: ۲۹۲۸ | دسته بندی: پرسش و پاسخ مهدوی

پرسش و پاسخ (44)

فیلم‌هایی مانند «روز استقلال»، «نوستراداموس» یا «بازی جهنم خلیج فارس» چه ارتباطی با موضوع مهدویت دارد؟

پرسش و پاسخ مهدوی


دانلود کلیپ (حجم: 8MB)

 

پاسخ:

۱. فیلم «نوستراداموس»: این فیلم، بر اساس پیش‎گویی‌های یک پزشک فرانسوی، ساخته شد؛ اما محتوای فیلم، مطابق اهداف غرب برای سلطه بلامنازع بر جهان، تهیه شده است.

در این فیلم، نجات‎دهنده جهان (امام مهدی) با نام‌های «پادشاه وحشت»، «خدای جنگ بر ضد غرب»، «ضد مسیح بزرگ» معرفی می‌شود. آینده جهان، وحشتناک تلقی شده و تنها راه نجات را اتحاد با ابر‌قدرت غرب (آمریکا) می‌داند.

در ‌‌نهایت، غرب را پیام‌آور پیروزی و صلح جهانی و اسلام و مسلمانان را ضد صلح و امنیت معرفی می‌کند.

در این فیلم، درباره حضرت مهدی (علیه السلام) آمده است: «او، مردی خونریز و بی‌رحم است و با جنگ‌های خود، تعداد زیادی زنان را بیوه و بچه‌های یتیم بر جای می‌گذارد».

آن حضرت را با لباس عربی -که نماد اسلام است- نشان می‌دهد و در حالی که با فشار دادن یک کلید هر کار بخواهد، انجام می‌دهد، این مطلب را به بیننده القا می‌کند که «ما باید متحد شویم و مانع قیام او گردیم؛ زیرا چیزی جز مصیبت و نا‌امنی برای مردم جهان نمی‌آورد. باید مردم جهان از او متنفر شوند و از او فاصله بگیرند».

 

۲. فیلم «روز استقلال»: این فیلم محتوایی تخیلی دارد و آمریکا را نجات‎دهنده بشریت در برابر حمله فضایی به زمین نشان می‌دهد. سر‌انجام با پیروزی نیرو‌های مدافع زمین در روز استقلال آمریکا، دشمن شکست می‌خورد و آمریکا بر سکوی نجات می‌ایستد.

 

۳. بازی کامپیوتری «جهنم خلیج فارس» معروف به «یا مهدی»: در این بازی، خلیج فارس ـ به ویژه ایران ـ را مرکز حرکت‌های تروریستی جهان می‌شمارد و آمریکا با حضور نظامی در منطقه، سردمدار مبارزه با این‌گونه حرکت‌ها می‌شود.

 

اینها بخشی از فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای هست که دشمنان بر ضد امام زمان(ع) و بر ضد جمهوری اسلامی ایران -به عنوان حکومتی که پرچمدار و معرفی کننده امام زمان(ع) است- انجام داده‌اند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی