به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

دانلود کتاب «خانواده و تربیت مهدوی»

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۵۵ ب.ظ | بازدید: ۵۰۰۴ | دسته بندی: کتاب

راهکارهای عملی برای تربیت نسل منتظر و مهدی‌یاور؛

کتاب «خانواده و تربیت مهدوی»

خانواده و تربیت مهدوی


فاصله‌ی ما با مهدی موعود بیش از هر چیز فاصله‌ی معرفتی و معنوی است، برای نزدیکی به ساحت آن حضرت و وارد شدن در شمار مهدی یاوران بیش از هر چیز به ایجاد تناسب اخلاقی در وجود خود با آن یگانه‌ی اخلاق نیازمندیم.

در این کتاب ارزنده، چهار دوره‌ی بنیادین تربیتی در فرایند مهدی یاوری آمده است که ره آورد آن تربیت نسلی منتظر و مهدی یاور می‌باشد.

خانواده‌ای که راهکارهای عملی در این چهار دوره‌ی تربیتی را به خوبی اجرا نماید و دستورهای تربیتی تأکید شده را فرو گذار ننماید، در فرآیند تربیت و هدایت فرزندان خویش کمتر با مشکلات و ناهنجاری‌های تربیتی مواجه می‌گردد.

باشد که همگان گام‌های معرفت و محبت و بصیرت را در مقام‌های مهدی شناسی، مهدی محبّی و مهدی یاوری به خوبی برداشته و آماده‌ی هر گونه نصرت در مقام مهدی یاوری گردیم.
این کتاب با بررسی بنیان خانواده و بسط اهمیت خانواده در تربیت فرزندان به بیان راهکارهای تربیت نسلی مهدی‌یاور و منتظر می‌‏پردازد.


کتاب ارزشمند خانواده و تربیت مهدوی با تلاش حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی و محمدباقر حیدری کاشانی به همت انتشارات مؤسسه «کتابستان معرفت» به چاپ رسیده است.


دریافت کتاب:

لینک1

لینک2


معرفی و آشنایی بیشتر با کتاب:

یادداشتهایی برکتاب خانواده وتربیت مهدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی