به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

انیمیشن پیام راشل کوری

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ب.ظ | بازدید: ۵۵۹۸ | دسته بندی: حوادث آخر الزمان و علائم ظهور

قطعه پویانمایی "پیام راشل کوری" تحت عنوان "مقاومت و پیشرفت 2"، به کارگردانی فرهاد عظیما آخرین ساخته کانون فرهنگی انسیه حورا (گروه پویانمایی فاطمه الزهرا) است که در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش پویانمایی و نگاه فنی برگزیده شد. این انیمیشن به مباحث آخرالزمان و نقش ایران در دوره پس از ظهور می‌پردازد.

بی‌شک یکی از راه‌های تعمیق و ترویج باور مترقی مهدویت، استفاده از راهکارهای رسانه‌ای، تبلیغی و ترویجی است. در همین راستا می‌توان از هنر به عنوان یکی از مهمترین راه‌کارهای انتقال این مفهوم بلند نام برد.

در سال‌های اخیر، هالیوود تلاش گسترده‌ای در به تصویر کشیدن آخرالزمان و ظهور منجی آغاز کرده است. به روایت آنها، بشر به دوران آخرالزمان نزدیک شده و نبرد نهایی نیروهای خیر و شر و ظهور منجی که البته ساخته ذهن آنهاست، تکلیف جهان را مشخص می‌کند. در این شرایط که غرب تلاش می‌کند تقدس را از منجی عدالت گستر جهان حضرت مهدی(عج) کمرنگ کرده و این امر را مسأله‌ای عادی و روز مره جلوه دهد، چه اتفاقی افتاده که در مقابل این هجمه استکبار جهانی سینماگران ما راکد و ساکن از کنار این افکار موهوم می گذرند؟ و چرا تاکنون در پاسخ به این آثار بی‌محتوا و زیر سؤال بردن موضوع مهم مهدویت، آثار قابل توجهی در سینما و تلویزیون ما ارائه نشده است؟ 
در زمانی که مقام معظم رهبری به تعمیق باور مهدویت با ابزار رسانه و هنر تاکید می‌کنند، کارگردانی جوان به این میدان پا نهاده تا رسالت خود را هر چند ناچیز به ساحت مقدس امام عصر به انجام برساند.

در این انیمیشن به واقعیت نچندان دور نابودی اسرائیل و نظامی گری آمریکا از طریق ایدئولوژی و وحدت اسلامی پرداخته شده است . این اثر براساس فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی ) پیرامون (درصورتیکه اسرائیلی ها غلطی انجام بدهند جمهوری اسلامی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان میکند) ساخته گردیده است .

انیمیشن "پیام راشل کوری" با برخورداری از تم آخرالزمانی به ماجرای شهادت راشل کوری - دختر جوان آمریکایی که سال 2003، توسط بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی درحالی که به تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در رفح غزه اعتراض می‌کرد، زیر گرفته شده و به شهادت رسید، می‌پردازد. 
این انیمیشن با نمایش صحنه‌هایی از نبرد پایانی دنیا، پیروزی نهایی و آزادی بیت‌المقدس، با برداشتی آزاد به وقایع و نقش ایران در دوره‌ی پس از ظهور امام زمان(عج) می‌پردازد. این انیمیشن چهارمین ساخته فرهاد عظیماست که پیش از این انیمیشن‌های "ختم صاعر" -تجلیل شده توسط سید حسن نصرالله-، "نبرد خلیج فارس" -برگزیده‌ی سومین جشنواره مردمی فیلم عمار- و "مقاومت و پیشرفت1" را ساخته بود.
در این انیمیشن دنیای آباد، سرسبز و زیبا به نمایش گذاشته می‌شود، دنیایی که همه جنگ‌ها وظلم ها را پشت سر نهاده و اسلام در تمام دنیا حاکم مطلق است. در این انیمیشن سپاهیان اسلام به فرماندهی حاج احمد متوسلیان اراضی اشغالی فلسطین را فتح می‌کنند. 

علاقه مندان به خرید انیمیشن پیام راشل کوری از طریق دانلود و پرداخت اینترنتی، می‌توانند با ارسال عدد 1 به شماره  5000290999 علاقه مندی خود را جهت تهیه این محصول اعلام نمایند.

مشاهده و دانلود تیزر انیمیشن پیام راشل کوری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
zohurban

نظرات  (۷)

سید مصطفی دارابی ۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۵۵
با سلام خدمت دوست عزیز. با افتخار شما رو در وبلاگم اضافه کردم. از مطالبتونم سپاسگذارم.
پاسخ:
سلام، ممنون. شما هم لینک شدید.
حلقه صالحین شهید اسماعیل زاده تسوجی ۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۸
سلام
خدا قوت
پاسخ:
سلام، ممنون برادر.
سلام دوست گرامی، آدرس وبلاگ را بفرمایید تا لینک کنم شما را. ممنون ازلینکتون
بنای محبوب ( کبوتر حرم ) ۳۰ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۵۱
سلام ... دعوت شدید به :
پست های جدیدمون درباره « ازدواج » ...
سلام
لینک شدید
پاسخ:
با سلام، تشکر شما هم لینک شدید.
خورشید مغرب ۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۲
سلام
لینک شدید
پاسخ:
با سلام، ممنون از لطف شما
باتشکر از مطالب خوبتون
پاسخ:
مؤفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی