به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

کلیپ میکس شده‌ی «قوم نشان شده در قرآن»

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ | بازدید: ۳۷۰۹ | دسته بندی: کلیپ

کلیپ میکس شده‌ی بسیار زیبا با نام «قوم نشان شده در قرآن» + دانلود

کلیپی زیبا همراه با سخنان امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، استادرائفی‌پور و نوای زیبای حامد زمانی

بنا بر آیه ۵۴ سوره مائده قومی در آخرالزمان می‌آیند که در راه خدا جهاد می‌کنند و مراد از این آیه قوم سلمان(ره) است. آنان پیشتازان عرصه انتظار برای ظهورند.



دانلود کلیپ (24 مگابایت)


به آیه ۵۴ سوره مائده «آیه محبت» می‌گویند: (یا ایها الذین آمنوا من یرتد منکم عن دینه فسوف یاتی الله بقوم یحبهم و یحبونه اذلة علی المؤمنین اعزة علی الکافرین یجاهدون فی سبیل الله و لا یخافون لومة لائم ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء و الله واسع علیم)؛

«ای کسانی که ایمان آورده‌اید هر کس از شما از آئین خود باز گردد (به خدا زیانی نمی‌رساند) خداوند در آینده جمعیتی را می‌آورد، که آنها را دوست دارد و آنها (نیز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع و در برابر کافران نیرومندند، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند و از سرزنش کنندگان هراسی ندارند. این فضل خدا است که به هر کس بخواهد (و شایسته ببیند) می‌دهد و (فضل) خدا وسیع و خداوند داناست».

سوف خبر از ظهور قومی در آینده‌ی دور (نسبت به صدر اسلام) می‌دهد. خداوند در این آیه می‌فرماید: هر قومی که شایستگی آن را داشته باشد می‌تواند این مقام را بدست آورد. پس مواظب باشیم که اگر در حفظ آن کوشا نباشیم، این مقام به قوم دیگری خواهد رسید. ما در برابر خون شهدای این انقلاب باید پاسخگو باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
مدافع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی