به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

راز توهین‌های مکرر غرب به حضرت محمد(ص)

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ | بازدید: ۳۵۸۶ | دسته بندی: کلیپ

راز توهین‌های مکرر غرب به حضرت محمد(ص) از زبان استاد رائفی‌پور

رائفی پور

در این کلیپ سخنرانی استاد رائفی پور، راز توهین‌های مکرر غرب به حضرت محمد(ص) را متوجه می‌شوید که به کتاب شریعت یا قانون آلیستر کرولی، پدربزرگ جرج بوش، شیطان پرست معروف قرن بیستم برمی‌گردد که به عنوان مانیفست فرهنگی غرب می‌باشد.  بسیاری از کارهای ضد فرهنگی غرب که از اوایل قرن بیستم کلید خورد به این کتاب برمی‌گردد که امروز هم به طور جدی به آن عمل می‌شود.

مشاهده و دانلود در ادامه مطلب

آلیستر کرولی می‌گوید این کتاب را خود ابلیس به یک واسطه به او دیکته کرده است. بسیاری از فرازهای این کتاب شیطانی که در کلیپ می‌بینید، خروجی آن را در دنیا و اطرافمان مخصوصاً در این سالها و نیز در نابه‌سامانی های فرهنگی از جمله در بحث حجاب مشاهده می‌کنیم. بعضی عبارات این کتاب آشناست و در جامعه خودمان هم به گوش ما می‌خورد که منشأ این گفته ها را باید از این کتاب دانست که توسط غرب به ذهن جامعه ما پمپاژ می‌شود.

توهین‌هایی که مکرراً در رسانه‌های غربی به پیامبر اکرم(ص) انجام می‌شود و قبل تر به حضرت عیسی(ع) انجام می‌شد اقدامی است که سرمنشأ آن را در این کتاب شیطانی باید جستجو کرد.


کیفیت خوب:
لینک دانلود (حجم: 16MB)


کیفیت متوسط:

لینک دانلود (حجم: 6MB)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی