به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

به سوی ظهور

مهدویت و امام زمان (عج)

دیدگاه مسیحیت در مورد موعود چیست؟

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ | بازدید: ۲۴۰۳ | دسته بندی: پرسش و پاسخ مهدوی

پرسش و پاسخ(4):

دیدگاه مسیحیت در مورد موعود چیست؟

پرسش و پاسخ مهدوی


دانلود کلیپ (حجم: 5MB)


نام کتاب مقدس مسیحیان، انجیل است که توسط چهار نفر جمع آوری شده است. اینک متن برخی از بشارت‌هایی که در مورد موعود است بررسی می‌کنیم:

در انجیل مَتّی آمده است: «و فوراً بعد از مصیبت آن ایام، آفتاب تاریک گردد و ماه نور خود را ندهد و ستارگان از آسمان فرو ریزند و قوت‌های افلاک متزلل گردد. آن گاه علامت پسر انسان در آسمان پدیدار گردد، و در آن وقت جمیع طوایف زمین، سینه زنی می‌کنند و پسر انسان را ببینند که بر ابرهای آسمان با قوت و جلال عظیمی می‌آید...» این مسئله در انجیل مَرقُس، در انجیل لوقا و انجیل یوحَنّا هم آمده است.

مثلاً در انجیل لوقا آمده است: «و کمرهای خود را ببندید، چراغ‌های خود را افروخته بدارید. خوشا به حال آن غلامان که آقای ایشان چون آید ایشان را بیدار یابد پس شما نیز مستعد باشید زیرا در ساعتی که گمان نمی‌‌برید پسر انسان می‌آمد»

نکته‌ای که قابل ذکر است این است که بر اساس تحقیقات مستر هاکس آمریکایی در کتاب قاموس مقدس، بیان شده که کلمه پسر انسان بیش از 80 بار در کتاب مقدس ذکر شده است، اما 30 مورد آن فقط بر حضرت مسیح تطبیق دارد، 50 مورد دیگر در مورد کسی صحبت می‌کند که غیر از حضرت عیسی علیه السلام است.

نظرات  (۱)

منتظرگمنام ۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۱
هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
ما منتظران اگر بخواهیم همه
امسال همان سال فرج خواهد شد
پاسخ:
اگر بخواهیم همه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی